onsdag 14 mars 2012

Oh aj aj aj aj buff

Jag kan tro att detta kommer att bli en dag utan nåd. Blev vaken alldeles för länge, hur länge vågar inte mina fingrar ange. Vaknade sedan två timmar senare, sisådär 06.00 ;) av att lilla fröken Liv var hungrig. Därefter kunde jag inte sova något mer. Mitt huvud och hela min kropp är uppfylld av tankar på skapande. Ideèr anstormar mig ideligen. För tillfället planerar jag för att sy till ett lapptäcke i ljusa och blommande nyanser. Att på något vis experimentera ihop två styckna fönsterlampor med hjälp av ståltråd och spetstyg. Hade även tänkt försöka mig på att göra en fågelbur samt en ljuskrona av ståltråd. Och mer ideèr ligger skvalpande och väntande i min vänstra hjärnhalva. Det är sådant här jag borde jobba med, att få skapa, förverkliga små tankar som kommer inseglande. Tänk om jag kunde. Om jag var tillräckligt bra.

Om jag vågade.

Inga kommentarer: